Post by tayperusrimy on Mar 8, 2022 1:44:04 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ RealmCraft 3D Mine Block World 2022 version ▞▞▞
Block Craft 3D: Building Simulator Games For Free - AppFollow
Build and Mine! RealmCraft 3D Mine Block World APK: RealmCraft 3D Mine Block World. Suositut
Tämä peli on täydellinen ja uudet tehosteet ovat tehneet pelistä sujuvamman
Se on erittäin hyvä peli melkein kuin Minecraft, haluan myös ladata sen, mutta ensin se pitäisi ostaa ja sitten voit asentaa, joten tarkistan kaikki sitä vastaavat pelit, kuten craftman, bblocks jne. Mutta en pidä niistä, joten kokeilin tätä ja minusta se oli hyvä, mutta joitain asioita puuttuu, jotta se olisi erinomainen peli, voit lisätä muistikirjan (jos pelasit Minecraftia tai craftmania, niin pelaat nyt), hissin, pöllön ja muita eläimiä ja lintuja, jopa lohikäärmeen ja dinosauruksen pään jne. toivottavasti täytät toiveeni. Kiitos
Muuten hyvä peli mutta mulle tuli virus tästä pelistä!!
Paras kopio minun käsityöstäni, mutta edellinen grafiikka oli hyvä. Ja kutu autiomaassa on vaikein osa puun puutteen vuoksi, joten sinun on lisättävä tälle alueelle puita. Eikä siellä ole jääpala-aluetta. Joten sinun pitäisi lisätä monia kyliä, koska pelissäsi ei ole kyliä, mutta haluaisin neuvoa, että se on peli, joka antaa meille niin paljon hauskaa.
Tää on niin hyvä peli maailmassa ei ole parempaa peliä kuin tää
Luotan arvosteluihin, mutta korjaa ongelma, jossa se ei lataudu / kieltäytyi latautumasta Mi Max 2:een mahdollisimman pian. Kun halusin avata sovelluksen, se sulkeutuu heti sen jälkeen. Kiitos!
Moninpelissä pitäisi olla vaihtoehto, jota voimme pelata maailmassa, jonka olemme tehneet. Jos haluan näyttää maailmani ystävälleni, minun pitäisi pystyä tykkäämään siitä Minecraftissa Ja siellä pitäisi olla loppuportaali, jossa on ender dragon
RealmCraft 3D Mine Block World. 4.0. Käsityörakennus kaivospelissä ja luo lohkotalo, aloita selviytyminen mini -3D -maailmassa. 100.0 MiB.
Kitchen Scramble 2: World Cook Rekreacyjne gdrt
Kun kuulin tämän pelin ensimmäistä kertaa veljeltäni, latasin sen heti. se on todella hauskaa ja koukuttavaa, mutta laita siihen opetusohjelma. en todellakaan tiedä kuinka syödä ateriaa hahaha. en ole vielä pelannut minecraftia, mutta olin niin innostunut kun näin tämän pelin, joten teknisesti olen aloittelija. laita opetusohjelma kaltaisilleni aloittelijoille. Kiitos
Iha sika hyvä mut on EHKÄ vähä enemmän maailmoja... Ja hirvoöitä
On monia eläimiä, jotka ovat hyviä, mutta siellä ei pitäisi olla eläimiä, joihin rakennamme talon, se tulee talon sisälle tämän vuoksi annan vain 4 tähteä, pls korjaa ongelma. Siellä pitäisi olla vaihtoehto NAP (ei eläimiä paikalla), jos napsautamme, että meidän pitäisi valita alue kuinka paljon haluamme.
Vihainen ja vihainen minulle Hvnfngjhngnf
tykkään tässä tässä on hevosia
Siistiä (tarkoitan, että rakastan sitä), mutta lisää vedenalaisia ominaisuuksia, kuten meriruohoa, ja tee siitä selkeämpi ja kirkkaampi. Tee myös mahdolliseksi mennä avaruuteen, en pidä taivasrajasta.
Hei, peli on todella hieno ja minulla oli todella hauskaa jonkin aikaa. Mutta annan vain 3 tähteä, koska aina kun aloitan pelin, se vain kaatuu ja sanoo, että realmcraft on pysähtynyt en tiedä miksi, koska ennen uutta päivitys Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia pelin kanssa ja olen vain todella huolissani tästä. Korjaa se, jotta voin pelata uudelleen.
RealmCraft 3D Mine Block World Приключенски iuwh
Hyvä peli en oo vaan nähny susia.
Eetu
Se on aika hyvä peli! Annan sille vain kolme tähteä, koska minulla on vain yksi pieni ongelma, grafiikka. Olisi ihanaa, jos tämän pelin grafiikkaa voitaisiin parantaa. Näin voit parantaa grafiikkaa: Tee tekstuurit hieman pehmeämmiksi, kuten tee värimaailmasta hieman vaaleampi, jotta lohkojen tekstuurit eivät rasita liikaa silmiä. Annan tälle varmasti 5 tähteä ja ehkä jopa kerron ystävilleni tästä pelistä, jos voisit vain korjata grafiikan. Ja kiitos!
Tämä on erittäin hyvä peli, jota rakastan tässä pelissä, että voit pelata myös offline-tilassa, mutta olisin iloinen, jos korjaat nämä asiat. →Lisää koiria →En ole todella tyytyväinen suositeltuihin maailmoihin →Näyttäisi hyvältä, jos lisäisit hieman grafiikkaa →Lisää Villegers / Villeges (en nähnyt siellä yhtään kylää → SE ON PARAS✓
Kun näin kanan pelästyin 😂
Annan sille 3 tähteä vain koska se on kuin minecraft, vain hahmot ovat erilaisia ja sen grafiikka on hienoa, mutta niissä on niin paljon mainoksia, jos valitsen erityisiä asioita ja tämä on erittäin viivetyyppinen peli, en voi liikuttaa hahmoa joskus . mutta tämä on hieno peli. Tämä oli ensimmäinen paras askartelukokemukseni. Mielestäni parhaita askartelupelejä on enemmän kuin se, se on todella hyvä peli.
Tämä peli on hyvä, mutta herra, sinun on parannettava pilvipalvelua ☁ ☁ Pidät myös oikeasta pilvestä ja IP:stä, parannat pilveä, niin tämä peli on eeppinen realistinen peli🙂.
Annoin heille kaksi tähteä. koska tämä peliosuus yhä uudelleen ja uudelleen. Grafiikka ei ole kuin Minecraft. Iron Golem kuin väkijoukko tuo iso zombi. hiekka kuin loppu hiekka noita En pidä. Minne laitan lohkon en voi laittaa sen jalkaa ja laittaa toista puolta mutta vain siinä on jotain hyvää,s huonekaluissa niin että annoin sille kaksi tähteä ⭐ 🌟
Pätkii
Hyvä tää korvaa sen jos ei ole vielä oikeaa mineä mutta mulla on jo oikea minecraft
Mä rakensi timanti talon luovassa
RealmCraft 3D Mine Block World Seiklusmängud eew
Peli kaatuu PALJON ja mainokset saavat joskus pelin kaatumaan ja menetät kohteita / edistymistä, mikä voi olla todella turhauttavaa. Jos tämä korjattaisiin, se olisi 4 tähden peli, mutta se todella pettää pelin.
saisi olla paljon pienempi
Nämä pelit ovat hienoja, siellä on niin mukavaa maailmaa, jota voimme pelata ystävien kanssa, ja rakastan sitä niin mukavaa, mutta mainokset ovat myös mainoksia
Parasssss
Peli on mahtava. Peli on moninpeli sekä offline-tilassa. Syy 3 tähden on se, että emme voi tehdä mukautettua tilaa pelata ystävien kanssa.
Tarkoitan, se on hauskaa ja kaikkea. Mutta se on pitkälti vain minecraftin repeämä. Pidän siitä, että eläimet näyttävät enemmän oikeilta eläimiltä, mutta minulla on minecaft, ja sitten latasin tämän. Säätimiä on vaikea hallita, ja jos haluat hahmottaa miekan, kestää ikuisuuden saada se heilumaan. Lisäksi se viivästyy... PALJON!! Minusta minecraft on parempi. Ja tiedän, että se maksaa $$$, mutta se on sen arvoista. Jos etsit hyviä rakennuspelejä, tutustu minecraftiin!😊😋